E.DServices
أهلا ومرحبا بك فى E.D Services
يسعدنا زيارتكم ونتمنى لكم الاستفاده والاستمتاع بكل ماهو جديد على المنتدى
ونتشرف بك عضو جديد بالمنتدى
وكل عام وأنتم بخير
تابعونا على الفيس بوك
https://www.facebook.com/EmarketingDesign
KHALED YASSER
01095123450 - 01114713828


أخبار العالم بين ايديك -خدمات تسويقية واعلانية - رياضية - سياسية - ثقافية - علمية -دينية - اجتماعية
 
الرئيسيةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 شوية أمثال لوووووووووووز .....

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
khaled bebo
Admin
avatar

عدد الرسائل : 976
العمر : 34
الموقع : http://www.eacfn.com
تاريخ التسجيل : 08/03/2008

مُساهمةموضوع: شوية أمثال لوووووووووووز .....   الخميس 15 أبريل 2010 - 14:03

شوية أمثال لووز













على رأى المثل إن
كــان حــبـيـبــك طــور ... إلــبــســـيـله
أحـــمــر



على رأى المثل لا
بيضة الفرخه لقية ولا جوز البنت هديه ... ده جوز البنت زى الرقعه فى
الجلابيه.......


على رأى المثل قال إيه خلاك حمار يا جحشى ... قال مشيت فى سكة القرع
والمحشى.................



على رأى المثل ماتخدش
السهتانة أم كحلة ولبانة دى وقت العجين تعمل عيانة .. وما يعجبكش قصتها
ولا كحلتها دى وقت الخبيز يا لخمتها..................


على رأى المثل لو كـانوا الرجـالة بشنباتهـم.. لـكان الصـرصار
اجــدعهم................



على رأى المثل قليل الاصل لا تعاتبه ولا تلومه ،ده زى البقعه لا
يطلع برابسو ولا بأومو...........



على رأى المثل الــعيـلة
اللــى مــفيهاش صـــايع .... حــقها ضــايع..................


على رأى المثل اللى
يشوفك يفتكرك فارس فى ساحته مايعرفش انك حتى الشراب شاحته.........


على رأى المثل يا
مخلص على الكلب رصيدك .. بكرة يخلص الكارت و يجرى الكلب و يسيبك.........



على رأى المثل بيع
الجمال و اشترى خفه .. الجمال كتير لكن الخفيف صدفة................


على رأى المثل الحياه
من غير نسوان زى المسقعه من غير بتنجان.................


على رأى المثل اللى يسكت و مايقولش لمراته ليه ؟ رحمة الله
عليه...............



على رأى المثل حطى
جوزك فوق السطوح وان كانلك نصيب فيه مش هيروح.................


على رأى المثل الدلع
فى الكبير زى الزغزغة فى الحمير..................


على رأى المثل الراجل
الخايب خلفته كتير و البطيخة القرعة لبها كتير.................


على رأى المثل اتقل
علي حبيبك وارميه في بلاعه .. يرجعلك مستحمي وفي بقه نعناعه...........


على رأى المثل اتجوز
المجنونة بنت العاقلة ومتجوزشى العاقلة بنت المجنونة....................

_________________
اللهم  لا اله إلا أنت  سبحانك  إني كنت  من الظالمين
E.D Services

01114713828
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://edservices.clubme.net
 
شوية أمثال لوووووووووووز .....
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
E.DServices :: المنتدى العام :: مشاركات حرة-
انتقل الى: